31 Ağustos 2013 Cumartesi

İntikam Benim Türkçe Dublaj İzle


İntikam Benim Türkçe Dublaj İzle

İntikam Benim Türkçe Dublaj İzle
Çok sevilen Ejderha Dövmeli Kız filminin yönetmeninden yine harika bir aksiyon filmi, çalıştığı adam yüzünden ölen karısı ve kızının intikamını almak için savaşan bir adamın hikayesini konu alıyor. Victor, yer altı suç örgütlerinin hüküm sürdüğü New York’ta bir örgütün sağ koludur. Örgütün bütün işlerini o yapmaktadır. Victor’un patronu onun karısını ve kızını öldürür, bunu öğrenen Victor patronunudan intikam almak isteyecektir. Patronunun açığını yakalamaya çalışırken, onu başka bir kiralık katilinde öldürmeye çalıştığını öğreniyor. Olayı araştırdıktan sonra patronunun daha önce başka kurbanları olduğunu öğrenir. Beatrice’de intikam peşinde koşmaktadır. Victor ile birlikte iyi bir ikili olacaklardır, aralarında da etkileyici bir elektrik başlar… İntikam Benim Türkçe Dublaj izle, İntikam Benim Altyazılı izlewww.oscarlifilmizle.com olarak bu film hakkında kısaca yorumumuz; İntikam Benim Türkçe Dublaj İzle filmi 2013 yılında yayına girmiş ve bir çok film sever tarafından beğeni ile izlenmiştir. Dünya sinema severleri tarafından İMDB puanı 5.8 olarak belirlenmiş ve kadrosunda Colin Farrell, Noomi Rapace, Terrence Howard oyuncuları bulunmaktadır. Yönetmen koltuğunda Niels Arden Oplev otururken filmin türü ise Aksiyon, Suç, Gerilim şeklinde değerlendirilmiştir

İzlemek için => İntikam Benim Türkçe Dublaj İzle

İntikam Benim filmi izle , İntikam Benim online izle , İntikam Benim tek part izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder